სწავლების საფეხური/კლასი
|
საბაზო / VII
|
გაკვეთილის თემა
|
ვერტიკალური და მოსაზღვრე კუთხეები
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლე შესძლებს უცნობი კუთხის გამოთვლას.დაამყარებს კავშირს ვერტიკალურ და მოსაზღვრე კუთხეებს შორის.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მათ. VII.9. მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა, მათი სახეობების შედარება და კლასიფიცირება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· აყალიბებს მიმართებებს (მაგალითად, ზოგადობა-კერძოობა) ფიგურათა სახეობებს შორის;
· ასახელებს ფიგურას მისი ნიშან-თვისებების მიხედვით, მსჯელობს ფიგურის ამოსაცნობად მათი საკმარისობის/არასაკმარისობის შესახებ.
მათ. VII.10. მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული ობიექტების წარმოდგენა ამოცანის კონტექსტის შესაბამისად.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· აგებს დასმული ამოცანის შესაბამის ნახაზს და ადეკვატურად იყენებს ასოით აღნიშვნებს;
· გამოსახავს ბრტყელ ფიგურებს ისე, რომ მათი თანაკვეთა/გაერთიანება იყოს მითითებული ფორმის ან თვისებების მქონე ფიგურა.
|
წინასწარი ცოდნა
|
კუთხე. კუთხის თვისებები.მათი კლასიფიკაცია ზომების მიხედვით.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
გამოყენებული იქნება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება. შეფასდება ფაქტობრივი ცოდნა , მსჯელობა, პრობლემის გადაჭრის გზის მოძებნის უნარი.(შესაბამისი რუბრიკების გაამოყენებით)
|
სასწავლო გარემო და ტექნიკური რესურსები
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, სახაზავი , პროექტორი, კალამი, ფანქარი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
1.საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება. 2წთ
2.საშინაო დავალების შემოწმება. 3წთ
3.გაკვეთილის თემის გაცნობამდე მასწავლებელი ააქტიურებს წინა ცოდნას კითხვებით: 5წთ
რა არის კუთხე?
როგორ კუთხეებს ვიცნობთ?
რას უდრის ბლაგვი, მართი და მახვილი კუთხის გრადუსული ზომები?
რა არის გაშლილი კუთხე ?
4.მინი ლექცია : ვერტიკალური და მოსაზღვრე კუთხეების ცნების, მათი ზომებს შორის თანაფარდობების გაცნობა სლაიდების მეშვეობით. 10 წთ
5. სიღრმისეული წვდომა: ვიყენებთ აზრების წრეს , მოსწავლეები ასახელებენ სხვადასხვა ზომის კუთხეებს . შემდეგ თითოეულ შემთხვევაში ასახელებენ მოცემული კუთხის მოსაზღვრე და ვერტიკალური კუთხის ზომებს.ააგებენ შესაბამის გრაფიკულ გამოსახულებას. 15წთ
6. შეჯამება: ვიყენებთ დაკარგული სიტყვის მეთოდს პროექტორის დახმარებით. რათა შემოწმდეს როგორ აითვისეს მოსწავლეებმა თემა.http://learningapps.org/1116031 5წთ
7. შეფასება რა ვიცოდი, რა ვისწავლე? 3წთ
8. დავალება კომენტარით. 2წთ
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
სპეციალური საჭიროებების მქონე მოსწავლე არ ირიცხება.
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment